Saturday, March 11, 2017

sprei


werken in uitvoering
ik ben altijd aan  2 of 3verschillende
 projecten bezig
ik weet niet of ik liever 
brei of toch liever haak...vandaar

Work in progress
I don't know
what i love more
crocheting or knitting....




... voor een makker van onze zoon 
heb ik een sprei gebreid, kijk hier
zijn moeder vond die zo tof,
heeft er ook graag een.
wat nodig is aan wol bezorgt ze zelf.
in afwachting ben ik alvast begonnen
 krijg van nogal wat mensen hun wolresten.  :)


meer mooie handwerken
Annemaries's haakblog

&
Eye love knots

6 comments:

Elizabeth said...

Wat een mooi geheel! Ik houd wel van granny squares...
Tja, haken of breien ... ik zou het ook niet weten. Momenteel haak ik meer, maar meestal was het breien. De afwisseling is gewoon leuk!

Groetjes, Elizabeth

Enny said...

Wauw, prachtige spreien ! Ja, ik kan ook niet kiezen, haken of breien.. Maar ik hou ook van afwisseling, dus... :o) Groetjes, Enny

Godelieve said...

Je blijft dus nog wel een poos bezig :)

Alexandra EyeLoveKnots said...

I really love the criss cross way you've joined your squares with the lighter weight yarn. I haven't seen it done like that before.
I am running a year long Granny-Spiration Challenge, and would love if you came and linked up with us :) There’s also a crochet pattern giveaway going on right now. It can be found here: http://eyeloveknots.blogspot.com/2017/03/lifes-beach-hat-crochet-pattern-review.html
Alexandra of EyeLoveKnots

Alexandra said...

OMG Rein was für eine Arbeit da würde mir die Geduld fehlen. Das wird eine wundervolle Decke!

Jenny Guldin said...

A lovely mix of squares and a great choice of colors!